Marleen Jonckers

Voorzitter
Marleen Jonckers is als advocaat werkzaam bij Stibbe te Amsterdam. Zij adviseert cliënten op het gebied van financiering, zekerheden en insolventie. Marleen heeft ervaring met deze rechtsgebieden vanuit zowel de transactiepraktijk als de procespraktijk. Marleen treedt ook regelmatig op als curator.

Mary Barsoum

Secretaris
Mary Barsoum is als advocaat werkzaam bij Davids Advocaten. Zij adviseert op het gebied van het insolventierecht en het ondernemingsrecht. Daarnaast wordt Mary regelmatig door de rechtbank aangesteld als curator in faillissementen.

Inge Lok

Penningmeester
Inge Lok is als advocaat werkzaam bij Wijn & Stael Advocaten te Utrecht. Zij adviseert en procedeert op het gebied van het insolventierecht en het ondernemingsrecht. Daarnaast stelt de rechtbank Inge geregeld aan als curator in faillissementen.

Jonathan van Ee

Algemeen bestuurslid
Jonathan van Ee is als advocaat werkzaam bij CMS te Amsterdam en is daar onderdeel van het Restructuring & Insolvency team. Hij adviseert ondernemingen uit diverse sectoren op het gebied van insolventierecht en herstructureringen. Jonathan wordt ook geregeld door de rechtbank Amsterdam als curator aangesteld in faillissementen.