9 februari 2017 – Lezing mr. Loesberg & ALV

Donderdag 9 februari 2017 vond de eerste lezing van dit jaar plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Onder grote belangstelling van de leden werd door mr. E. Loesberg een lezing gegeven over actualiteiten op het gebied van goederen- en insolventierecht.

Aansluitend aan de lezing vond de jaarlijkse ALV plaats. Daarbij vond een bestuurswissel plaats. Vanwege het bereiken van de maximale bestuurstermijn van drie jaar hebben Inge beulen (secretaris) en Mirte de Jong (penningmeester) nar drie jaar afscheid genomen van het bestuur. Met instemming van de leden zijn zij opgevolgd door Marinela Vieira (secretaris) en Wouter Vlasveld (penningmeester). Samen met Reinier Pijls (voorzitter) en Floortje van Tilburg (vice-voorzitter) vormen zij dit jaar het bestuur.

lezing loesberg

lezing Loesberg2