Evenementgegevens

• Datum:
  • Categorieën:

Op 20 juni 2024 verzorgen Loes van Kooten en André Jansen (beiden advocaat en partner bij HJ Advocaten en Mediators) een lezing over conflictvaardigheid in insolventiezaken.

Een conflictvaardige insolventieadvocaat kan geschillen en faillissementen efficiënter en met een beter resultaat afwikkelen. Wat houdt ‘conflictvaardig’ in? En hoe word je er (nog) beter in? Loes en André besteden tijdens dit evenement aandacht aan het ontstaan en het signaleren van conflicten. Zij geven daarbij tips & tricks zodat jij het evenement als een conflictvaardig advocaat weer zult verlaten.

Het evenement vindt plaats in Hotel Casa in Amsterdam (https://hotelcasa.nl/nl/; Eerste Ringdijk 4, 1097 BC Amsterdam). De lezing zal worden afgesloten op het zonnige dakterras ‘GAPP’ bovenop Hotel Casa met prachtig uitzicht over Amsterdam. De locatie is nog geen 5 minuten lopen vanaf station Amsterdam Amstel.

Om deel te nemen aan de lezing kan je je aanmelden via: https://verenigingjira.nl/aanmeldformulier-evenement/.

Wist je al dat de lezingen die JIRA verzorgt voor PO-punten in aanmerking komen? Lees daarover meer op onze website: https://verenigingjira.nl/activiteiten/opleidingspunten/.

Het programma is als volgt:

15:30-16:00u: inloop

16:00-17:30u: lezing ‘Conflictvaardigheid in insolventiezaken’