Presentatie dhr. Arie van Eijsden

Arie van Eijsden
Op donderdag 26 juni 2014 heeft Arie van Eijsden (Ministerie van Financiën, redactielid TvI) een lezing verzorgd over fiscale aspecten van insolventie. Het saneringsbeleid van de belastingdienst, de Wet Ketenaansprakelijkheid en de BTW verleggingsregeling zijn de revue gepasseerd. Met een opkomst van zo’n 70 leden van Vereniging JIRA was de lezing een groot succes!

De sheets van de lezing Enkele fiscale aspecten van insolventie zijn nu te downloaden.

Presentatie over de Garantstellingsregeling Curatoren door Dienst Justis (Team TRACK) van het Ministerie van Veiligheid en Justitie

Op 20 februari 2014 heeft een interessante presentatie over de Garantstellingsregeling Curatoren door Dienst Justis (Team TRACK) van het Ministerie van Veiligheid en Justitie plaatsgevonden. Aansluitend vond de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats, waarbij het eerste bestuur (Erik Jansen, Rogier Faase en Art-Jan de Putter) van de vereniging is afgetreden en een nieuw bestuur (Ruud Brunninkhuis, Sanne Koster, Mirte de Jong en Inge Beulen) is aangetreden.